اصلا مگه میشه یه ادم یه گوشه برا تنهاییاش نداشته باشه؟
این جا غار تنهایی منه :-)
غار تنهایی من همونجایی که اب پرتقال خونگی می خورم با بیسکویت خارجکی :-)))
همون جایی که یازده شب که خسته می رسم برا یه ساعت می چرخم تو دنیای مجلات و حال دنیا رو می کنم :-))
این وسطا مواظب باشید مثه من غار تنهاییتون نشه همون جایی که دقیقا کتاب درسیاتون پاشون باز میشه:-)))
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 22:14
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 18:55
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نشنیدین, نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 18:55
امان از برج نشینی :-|
تقدیر این بوده که ما طبقه ی دوازدهم در تهران زلزله مرز عراق رو حس کنیم!!!
دعا کنیم تو کشورمون واسه اون جاهایی که نزدیک مرز بودن اتفاقی نیفتاده باشه.
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 18:55
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 18:55
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 18:55
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 18:55
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: خدمتتون, نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 18:55
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 18:55
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 18:55